Asukkaat, kiinteistöt ja koronaepidemia

(päivitetty 1.11.2020)

Isännöinti

Isännöintitoimistonne asiakaspalvelupiste on rajoitetusti auki toistaiseksi  koronatilanteen ja kokoontumissuositusten vuoksi.

Mahdollisista toimistokäynneistä ja kiireellisistä tapaamisista on sovittava ennakkoon  puhelimitse asiakas- ja henkilöstöturvallisuuden vuoksi.

Huom ! Toimiston postilaatikkoon voi jättää mm. asiakirjat tai muun materiaalin yhteystietoineen !

Keskitämme toimintamme edelleen ensisijaisesti puhelinpalveluun sekä sähköiseen asiointiin.

Toivomme ymmärrystä ja pahoittelemme mahdollista vaivaa asiakkaillemme.

Taloyhtiön toiminta, yhtiökokoukset sekä vastikkeet ja maksut

Taloyhtiön toiminta pyritään pitämään ennallaan ja taloyhtiön kiinteistöhuolto toimii pääasiassa normaalisti. Kiinteistön siistijöille on esitetty pyyntö kiinnittää huomiota erityisesti suosituksen mukaiseen puhdistukseen kiinteistössä. Pyydämme kuitenkin kiinteistön asukkaita ja käyttäjiä  ottamaan huomioon kiinteistöhuoltoliikkeen oman ohjeistuksen esimerkiksi huoneistokäynneillä ja muissa asiakastapaamisissa.

Isännöitsijätoimisto seuraa asiaa  ja tiedottaa tarvittaessa lisää taloyhtiöön liittyvistä asioista. Taloyhtiön hallitus pyrkii kokoontumaan sähköisesti tarvittaessa. Mahdollisista uusista vastikkeista tai maksuista toimitetaan tiedote kiinteistöjen osakkaille ja asiakkaille. Lisäksi taloyhtiöiden yhtiökokouksista ja niissä tehdyistä päätöksistä toimitetaan tiedote osakkaille.

Ajankohtaisia virallisia tiedotteita kannattaa seurata esimerkiksi THL:n tai viranomaisten osalta.

Auktorisointi

Muutto-ohje

Asunto-osakeyhtiölaki